Praktisch

De Sint Nicolaasschool telt circa 235 leerlingen. Zij zijn verdeeld over tien groepen. Ons team telt twintig medewerkers.

Schooltijden

We werken met een continurooster. Uw kind is aaneengesloten op school en luncht ook bij ons.

De schooltijden zijn:

• Maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 14.00 uur.

Vakanties en vrije dagen

Wilt u weten wanneer uw kind vrij is? Hier ziet u wanneer de vakanties en studiedagen gepland zijn.

Schoolgids

Als ouder bent u op zoek naar de school die het beste past bij uw kind. Op deze website krijgt u al een goede indruk waar wij als Sint Nicolaasschool voor staan. Voor een compleet beeld verwijzen we u graag naar onze schoolgids

Klachtenregeling

De Sint Nicolaasschool staat voor een veilige en integere schoolomgeving. Mocht u vragen, klachten of twijfels hebben over gedrag op onze school, dan kunt u dat -vertrouwelijk -melden bij onze interne contactpersoon/anti-pestcoördinator Linda Wals (e-mail: linda.wals@skowf.nl). Hier vindt u de klachtenregeling van SKO Westfriesland

Privacyreglement

Op de Sint Nicolaasschool nemen wij de privacy van de leerlingen, collega’s en ouders serieus. Ieder schooljaar opnieuw kunt u uw privacy voorkeuren opnieuw opgeven. Wij gaan hier zorgvuldig mee om. Ons bestuur, SKOWF, heeft een privacyreglement opgesteld. Dit reglement kunt u hier vinden.

Privacyreglement

Aanmelden

Wanneer uw zoon of dochter vier jaar is, mag het naar de basisschool. We verwelkom hem of haar dan graag. Via de button vindt u ons inschrijfformulier.

Inschrijfformulier

Vragen?

Heeft u vragen? Stel ze gerust!